![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Grand International Champion
Registreringsdato: 04-12-08
Lokation: Havdrup
Enig: 0
Fået 1 enig i 1 indlæg
|
Jeg fandt en gammel tråd ang.salg af killinger,eller rettere sagt hvad man gjorde,hvis ikke killingerne blev solgt.
Hvordan ser det ud nu med at sælge racekatte? Kradser krisen eller har folk stadig råd til en kat med stamtavle? Selv har jeg jo et kuld killinger til salg og har ikke haft nogle seriøse henvendelser endnu Er da så småt begyndt at overveje om man kan bruge sådan en killing til konfirmationsgave,fødselsdagsgave osv Men nej det ender vel med,at jeg spiser havregrød mens alle kattene mæsker sig i rejer osv Tine |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Scandinavian Winnier
Registreringsdato: 10-04-07
Lokation: Odense
Enig: 1
Fået 1 enig i 1 indlæg
|
Jeg har ikke selv killinger i øjeblikket, så jeg har ikke rigtig fornemmelsen af, hvor nemt det er at finde nye hjem til dem for tiden.
Men lad for guds skyld være med at forære dem væk i gave. Det er først og fremmest synd for katten - den skal være ønsket og planlagt. Det er jo et levende væsen vi snakker om. Jeg har ikke selv prøvet at "brænde inde" med en killing, men den sidste blev da først solgt, da hun var ca. 17 uger. Ellers havde jeg beholdt hende selv Håber du finder gode hjem til dem, de ser rigtig søde ud.
|
|
|
|
#3 |
|
Grand International Champion
Registreringsdato: 04-12-08
Lokation: Havdrup
Fået 1 enig i 1 indlæg
|
Bare rolig,jeg kunne ikke finde på at give dem væk som gave
Er modstander af dyr som gave eller for den sags skyld som gevinst i et elllers udmærket talkshow(men det er en helt anden sag) Tine ps er der nogen der ved om man må hænge annoncer op til udstillinger?? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
DSM
Registreringsdato: 04-11-06
Lokation: Slangerup
Enig: 11
Har givet 14 ENIG i 13 indlæg
|
Citer:
Det bliver gjort praktisk talt hver gang, så det kan jeg ikke forestille mig andet ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Scandinavian Winnier
Registreringsdato: 19-04-06
Lokation: viborg
Enig: 2
Har givet 6 ENIG i 5 indlæg
|
Tålmodighed er en dyd.....
Specielt når man er ny opdrætter, så kan det være lidt sværere at få solgt sine killinger, men det skal nok lykkes til sidst. Os, der har nogle kuld på bagen har måske et større netværk m.h.t. killinger, gensalg, venners venner o.s.v. I mit allerførste kuld blev den sidste killing 5 mdr. inden den forlod huset. KH Linda |
|
|
|
| Følgende bruger er ENIG med Mea Culpa. | Abene (04-03-10) |
|
|
#6 |
|
World Winner
Registreringsdato: 19-04-06
Lokation: Liseleje
Enig: 1
Har givet 6 ENIG i 5 indlæg
|
Hej
Jeg har det med at være lidt alternativ (som nogle ved) og jeg gjorde noget lidt frækt til jul og nytår. Jeg fik 3 hankattekillinger juleaften og havde jo bestilt en hun. Så alle 3 skulle sælges. Ergo så jeg ud over Danmarks grænser. jeg fandt en liste over en masse burmeseropdrætter i New Zealand og bagefter i Syd Afrika. Dem sendte jeg hhv. en jule eller nytårshilsen. Smuk og uden antydning af at jeg havde killinger, men med hjemmesideadressen på naturligvis. Det fik jeg mange henvendelser på! Så jeg fik kontakt med en NZ opdrætter der havde et par lækre hunkatte til salg og en SA'er der ville købe et par katte. Gerne voksne og ikke beslægtede. Desværre gik det ikke med købet af hunkilling i NZ da opdrætter pludselig ønskede at beholde lige den jeg ville have selv. Og som tiden gik vidste det sig, at min hankilling ikke var god nok at sende til SA. men kontakten i SA ønsker stadig to katte, og meget gerne fra DK. Derfor, har i en voksen prøvet hankat, smuk og MED KORT NÆSE, til salg og en ubeslægtet hunkat (killing) så er der en interesseret køber. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
World Winner
Registreringsdato: 20-04-06
Lokation: Næstved
Har givet 0 ENIG i 0 indlæg
|
Jeg mærkede intet til krisen, da jeg sidste efterår havde et kuld killinger til salg - Jeg havde flere seriøse henvendelser end killinger
![]() |
|
|
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
|
|